ESBE
Med denna digitala satsning vill ESBE ge sina kunder och partners en bättre digital upplevelse, både i form av funktionalitet och rent visuellt med ny design. Litium valdes som plattform för att kunna möta de krav på PIM och språkversioner som fanns.
Utmaningen
ESBE ville gå ifrån att hantera produkter i flera system och centralisera produktinformationen i ett PIM. Målet var att skapa förutsättningar för ESBE att ge produktinformation till flera intressenter, som att fylla informationsbehovet hos leverantörer i form av produktinformation, teknisk support samt utbildning-och installationsmaterial.
Om Esbe
ESBE är en av Europas ledande tillverkare av hydroniska lösningar. Våra ventiler och ställdon utvecklas och konstrueras på huvudkontoret i svenska Reftele för att klara tre högt satta mål; de ska använda mindre energi, ge mer komfort och öka säkerheten i system för uppvärmning, kylning och tappvatten. Trots att produkterna oftast lever en undanskymd tillvaro lägger vi stor vikt vid design, funktion, pålitlighet och miljöhänsyn.
Resultatet
ESBE har nu en uppdaterad dynamisk webbplats som når och tilltalar användaren oavsett vilken enhet de föredrar att använda. De kan favoritmarkera sina produkter för enklare tillgång, ladda ner broschyrer och skicka in sina frågor. Med Litium kan ESBE också anpassa sitt innehåll efter respektive marknads målgrupper och behov.
Har du andra frågor?
Oroa dig inte, du kan ställa din fråga här nere i formuläret.
Fler referenser
Svegro
Toxic presenterar stolt vårt senaste kundcase: en komplett omvandling av svegro.se . Med fokus på modern UX/UI-design, en stabil plattform i Umbraco och innovativa funktioner har vi skapat en digital plattform som inte bara höjer Svegros varumärkeskännedom utan också inspirerar till ett hållbart liv med ekologisk odling. Den nya webbplatsen erbjuder en fördjupad användarupplevelse som speglar den 'wow'-känsla Svegro är kända för.
Ravema
För att effektivisera sin orderhantering och samla sitt stora produktsortiment under eget ägarskap behövde Ravema en komplett e-handelsplattform. Tillsammans med oss på Toxic tog de klivet till en lösning som inte bara är integrerad med deras affärssystem, utan också ger deras kunder en enkel och smidig köpupplevelse.
Isaberg Mountain Resort
Isaberg, en av Sveriges främsta destinationer för friluftsliv och skidåkning, har tillsammans med Toxic utvecklat en modern digital plattform för att stärka sin online-närvaro och optimera kundupplevelsen. Plattformen integrerar flera bokningssystem och anpassar innehållet utifrån säsong, vilket gör det enklare för gäster att hitta och boka aktiviteter. I detta case fokuserar vi på hur den nya lösningen har skapat en smidigare och mer sammanhållen upplevelse för Isabergs besökare året runt.