Umbraco Platinum Partner – vad innebär det? Kalle Ekstrand, CTO på Toxic berättar.
Nyhet
2 min
Toxic gick i våras ut med att de blir först i Norden att inneha partnerskapet. Frågan vi alla ställer oss är; vad innebär det egentligen och vad får du som kund för fördelar hos en Platinum Partner? Väntan är över! Kalle Ekstrand, CTO på Toxic ger svaren.
Hej Kalle! I våras presenterades Toxic som Nordens första Umbraco Platinum Partner. Vad innebär det?
Kul att du frågar! Att vara Umbraco Platinum Partner innebär först och främst att våra nuvarande och framtida kunder kan vara trygga med att de får en kompetent samarbetspartner som har den spetskompetens som krävs för att bygga digitala lösningar som är skräddarsydda efter kundens behov på Umbraco CMS och i Umbraco Cloud.
Spännande! Hur säkerställs kompetensen hos er?
Våra medarbetare som jobbar med Umbraco utbildar och certifierar sig regelbundet. Som Platinum Partner har vi högre krav att uppfylla jämfört med övriga partnerskapsnivåer, vilket alltså innebär att våra kunder erbjuds kompetenta och certifierade utvecklare som kan plattformen och besitter den spetskunskap som krävs för att utveckla de absolut bästa digitala lösningarna i Umbraco.
Det låter toppen! Kan man förvänta sig några andra fördelar som kund till en Platinum Partner?
Fördelar finns det gott om, här är mina topp 3:
-
Trygghet – Du som kund är garanterad en byrå med högst kompetens inom Umbraco CMS.
-
Kompetens – Du som kund vet att du får välutbildade utvecklare som kan Umbraco CMS utan och innan.
-
Glädje – Vi som byrå har valt att satsa på Umbraco där vi utvecklas, lär och växer med Umbraco. Du som kund väljer en partner som tycker att det är kul att jobba med plattformen och som genuint har roligt när vi utvecklar er nästa digitala lösning.
Läs mer om plattformen Umbraco här.
Spana in vårt kundcase med Lantbrukarnas Riksförbund byggd på Umbraco här.
Spana in vårt andra kundcase med SIA Glass byggd på Umbraco här.
Vill du komma i kontakt med oss?
Klicka här!
Läs mer
Leadsgenerering via Social Ads: En steg för steg- guide
Genom att utnyttja kraften i sociala medier-annonsering kan du inte bara bygga upp en stabil kundbas utan också maximera försäljningspotentialen. Denna guide är din nyckel till att bemästra konsten att använda sociala annonser på ett effektivt sätt, fylld med insikter och tekniker för att locka, engagera och konvertera din målgrupp till lojala kunder.
7 snabba med Simon, webbutvecklare
Möt Simon, jönköpingsbon som blev dalmas, som blev jönköpingsbo, som blev dalmas, som blev jönköpingsbo…igen. Simon har en förkärlek till snowboarding, sport och framför allt hockey och Leksand. Sist – men inte oviktigast är att han är en fena på webbutveckling och en högt uppskattad kollega bland både kunder och medarbetare.
3min
Nytt samarbete med Belos
Toxic inleder nytt samarbete med att utveckla en helt ny digital plattform för Industri Belos AB. Projektet inkluderar implementering av PIM & ny webb på Litium Cloud, samt integration av Pyramid ERP och RSK-databasen.
2min
Låt oss skapa magi tillsammans!
Skicka ett meddelande så hör vi av oss så snart vi kan.