Toxic blir Nordens första Umbraco Platinum Partner
Nyhet
1 min
Digitalbyrån Toxic blir den första byrån i hela Norden att bli Umbraco Platinum Partner, vilket är den högsta status en partner kan uppnå hos Umbraco. Partnerskapet är en garanti för högsta kvalité, kompetens och service inom Umbraco-leveranser. Toxic har varit Gold Partner sedan 2018, vilket tidigare har varit den högsta nivån – fram tills nu.
– Vi är otroligt glada över att uppnå den här statusen och att vårt långsiktiga partnerskap med Umbraco fortsätter. Att vara Platinum Partner betyder att våra kunder kan känna sig 100% trygga med att de får Nordens mest kompetenta Umbraco-byrå att utveckla deras digitala lösningar, säger Johan Ottosson, Försäljningschef på Toxic Interactive Solutions.
För att bli Umbraco Platinum Partner krävs det att man som bolag uppfyller en rad olika kriterier, varav kompetens är en av kriterierna. Allt för att potentiella kunder ska kunna vara garanterade högsta kvalité i sitt val av digital partner.
– Partnerskapet visar att våra utvecklare är bland de vassaste inom branschen och att vi är en av Nordens bästa digitalbyrårer när det kommer till att utveckla digitala lösningar inom plattformen Umbraco, säger Kalle Ekstrand, CTO på Toxic Interactive Solutions.
Om Toxic
Toxic är en digital partner som erbjuder tjänster inom e-handel, webbutveckling och digital marknadsföring för att hjälpa företag att nå digital framgång. Företaget har över 25 års erfarenhet i branschen med kontor i Jönköping, Göteborg, Borås och Anderstorp.
Läs mer om Umbraco här.
Läs mer om Umbraco partners här.
Vill du komma i kontakt med oss?
Klicka här
Läs mer
Vad är skillnaden mellan headless- och monolitiska e-handelsplattformar?
Headless plattformar och monolitiska plattformar representerar två olika tillvägagångssätt inom e-handel och de skiljer sig avsevärt åt när det gäller arkitektur och funktionalitet. Nedan följer en utförlig text som belyser skillnaderna mellan dessa två typer av plattformar inom e-handel.
Leadsgenerering via Social Ads: En steg för steg- guide
Genom att utnyttja kraften i sociala medier-annonsering kan du inte bara bygga upp en stabil kundbas utan också maximera försäljningspotentialen. Denna guide är din nyckel till att bemästra konsten att använda sociala annonser på ett effektivt sätt, fylld med insikter och tekniker för att locka, engagera och konvertera din målgrupp till lojala kunder.
7 snabba med Simon, webbutvecklare
Möt Simon, jönköpingsbon som blev dalmas, som blev jönköpingsbo, som blev dalmas, som blev jönköpingsbo…igen. Simon har en förkärlek till snowboarding, sport och framför allt hockey och Leksand. Sist – men inte oviktigast är att han är en fena på webbutveckling och en högt uppskattad kollega bland både kunder och medarbetare.
3min
Låt oss skapa magi tillsammans
Skicka ett meddelande så hör vi av oss inom kort