Varsego’s nya e-handel är lanserad – “man kan inte annat än att bli glad av den”
Nyhet
1 min
Attrahera nya kunder och skapa en kundupplevelse utöver det vanliga var några av de önskemål Varsego presenterade i de inledande samtalen kring den nya e-handeln. Lösningen byggdes på Litium och ger samma köpupplevelse och fördelar som en B2C-e-handel.
Om Varsego
Varsego är Sveriges största glassdistributör och levererar marknadens ledande glassvarumärke, GB Glace över hela Sverige. Varsego har i dag 18 000 kunder över hela Sverige, från Kiruna i norr till Simrishamn i syd. Förutom glass består produktutbudet av dryck, konfektyr, proteinprodukter, fast food och mat- och kaffebröd. Deras kunder finns inom såväl dagligvaruhandeln, servicehandeln, horeca-segmentet som hos mindre aktörer så som sportföreningar.
Från vision till verklighet
Kunden kom till oss för att få hjälp att omvandla deras visioner till verklighet. Med fokus på UX-design, köpupplevelse, personalisering och service har en ny komplett e-handel lanserats. Kraftfull sökfunktion, tydlig navigation, personliga inköpslistor, enkel ny-kundsregistrering och betallösning genom BriqPay är några av de funktioner som den nya e-handeln erbjuder.
Som någon sa efter lansering; man kan inte annat än att bli glad av den. Det måste väl vara det bästa av betyg?
Ta del av ett mer detaljerat referenscase här.
Läs mer om Litium till din e-handel här.
Vill du komma i kontakt med oss?
Klicka här
Läs mer
7 snabba med Emelie, affärsutvecklare på Toxic
Möt Emelie, affärsutvecklare på Toxic. När hon inte är upptagen med att skapa affärsmöjligheter och bygga relationer med kunder tillbringar hon dagarna med sina tre barn, njuter av lugna stunder i trädgården eller letar efter unika fynd på loppis. På jobbet navigerar hon smidigt mellan möten med kunder och interna diskussioner, alltid redo att skapa skräddarsydda lösningar och utveckla starka, långsiktiga relationer.
3min
Toxic tar nästa steg för ökad kundnöjdhet – stärker organisationen med Customer Success Manager
Den digitala byrån Toxic tillsätter Jessica Holmberg Ludvigsson som Customer Success Manager för att stärka kundupplevelsen och bygga långsiktiga relationer. Jessica kommer ansvara för att skapa en närmare dialog med kunderna och se till att deras feedback blir en central del av företagets utveckling.
2min
Spårbarhet och digitala produktpass – Ekodesignförordningens påverkan på små och medelstora företag
Digitala produktpass (DPP) är på väg att bli en ny standard inom EU, med målet att förbättra hållbarheten hos produkter och öka transparensen i värdekedjan. För små och medelstora företag innebär detta både utmaningar och möjligheter. Här går vi igenom vad digitala produktpass innebär, hur de påverkar företag och hur lösningar som PIM-system kan underlätta omställningen.
2min
Låt oss skapa magi tillsammans
Skicka ett meddelande så hör vi av oss inom kort.