![Hero](/media/goehm4h1/hero.png?width=600&height=650&v=1da290591307be0&quality=80&format=webp)
Toxic stärker e-handelsaffären i Göteborg – rekryterar erfarna Litium-utvecklare
Nyhet
1 min
I början av juni meddelade digitalbyrån Toxic att de etablerar sig i Göteborg. Nu står det klart att ett team med erfarna Litium-utvecklare blir grundbultarna i den nya storstadssatsningen.
– I och med rekryteringen av flera nya medarbetare som har lång erfarenhet av Litium stärker vi vår e-handelsaffär ytterligare. Att vi även har ett sammansvetsat team på plats redan från start gör att vi kan starta upp verksamheten från dag ett, säger Johan Ottosson, Försäljningschef på Toxic Interactive Solutions.
Toxic har ett brett erbjudande inom digitala affärer där de utvecklar e-handel- och webblösningar och stärker företags digitala närvaro. Bolaget har 25 års erfarenhet i branschen och har under sina år hjälpt många företag med sin digitala transformation. Nu växlar bolaget upp sin e-handelsaffär och satsar på att etablera långsiktiga partnerskap med framåtlutade e-handlare i Göteborg med omnejd.
– Den här etableringen i Göteborg blir startskottet för en stark e-handelssatsning och tryggad e-handelsleverans för hela Västra Sverige, avslutar Johan Ottosson, Försäljningschef på Toxic Interactive Solutions.
Läs mer om nyetableringen här.
Läs mer om e-handelsplattformen Litium här.
Vill du komma i kontakt med oss?
Klicka här
Läs mer
![Emeliek 3X2](/media/24eggegg/emeliek-3x2.jpg?rxy=0.4990352146647371,0.36975397973950797&width=700&height=400&v=1db65c203909770&quality=80&format=webp)
7 snabba med Emelie, affärsutvecklare på Toxic
Möt Emelie, affärsutvecklare på Toxic. När hon inte är upptagen med att skapa affärsmöjligheter och bygga relationer med kunder tillbringar hon dagarna med sina tre barn, njuter av lugna stunder i trädgården eller letar efter unika fynd på loppis. På jobbet navigerar hon smidigt mellan möten med kunder och interna diskussioner, alltid redo att skapa skräddarsydda lösningar och utveckla starka, långsiktiga relationer.
3min
![3D3A5091](/media/5vid4e14/3d3a5091.png?width=700&height=400&v=1db3cbf1a7b4d30&quality=80&format=webp)
Toxic tar nästa steg för ökad kundnöjdhet – stärker organisationen med Customer Success Manager
Den digitala byrån Toxic tillsätter Jessica Holmberg Ludvigsson som Customer Success Manager för att stärka kundupplevelsen och bygga långsiktiga relationer. Jessica kommer ansvara för att skapa en närmare dialog med kunderna och se till att deras feedback blir en central del av företagets utveckling.
2min
![3D3A51591](/media/fy0h5a4e/3d3a51591.png?width=700&height=400&v=1db3cb46407bc50&quality=80&format=webp)
Spårbarhet och digitala produktpass – Ekodesignförordningens påverkan på små och medelstora företag
Digitala produktpass (DPP) är på väg att bli en ny standard inom EU, med målet att förbättra hållbarheten hos produkter och öka transparensen i värdekedjan. För små och medelstora företag innebär detta både utmaningar och möjligheter. Här går vi igenom vad digitala produktpass innebär, hur de påverkar företag och hur lösningar som PIM-system kan underlätta omställningen.
2min
Låt oss skapa magi tillsammans
Skicka ett meddelande så hör vi av oss så snart vi kan.