Toxic stärker e-handelsaffären i Göteborg – rekryterar erfarna Litium-utvecklare
Nyhet
1 min
I början av juni meddelade digitalbyrån Toxic att de etablerar sig i Göteborg. Nu står det klart att ett team med erfarna Litium-utvecklare blir grundbultarna i den nya storstadssatsningen.
– I och med rekryteringen av flera nya medarbetare som har lång erfarenhet av Litium stärker vi vår e-handelsaffär ytterligare. Att vi även har ett sammansvetsat team på plats redan från start gör att vi kan starta upp verksamheten från dag ett, säger Johan Ottosson, Försäljningschef på Toxic Interactive Solutions.
Toxic har ett brett erbjudande inom digitala affärer där de utvecklar e-handel- och webblösningar och stärker företags digitala närvaro. Bolaget har 25 års erfarenhet i branschen och har under sina år hjälpt många företag med sin digitala transformation. Nu växlar bolaget upp sin e-handelsaffär och satsar på att etablera långsiktiga partnerskap med framåtlutade e-handlare i Göteborg med omnejd.
– Den här etableringen i Göteborg blir startskottet för en stark e-handelssatsning och tryggad e-handelsleverans för hela Västra Sverige, avslutar Johan Ottosson, Försäljningschef på Toxic Interactive Solutions.
Läs mer om nyetableringen här.
Läs mer om e-handelsplattformen Litium här.
Vill du komma i kontakt med oss?
Klicka här
Läs mer
Vad är skillnaden mellan headless- och monolitiska e-handelsplattformar?
Headless plattformar och monolitiska plattformar representerar två olika tillvägagångssätt inom e-handel och de skiljer sig avsevärt åt när det gäller arkitektur och funktionalitet. Nedan följer en utförlig text som belyser skillnaderna mellan dessa två typer av plattformar inom e-handel.
Leadsgenerering via Social Ads: En steg för steg- guide
Genom att utnyttja kraften i sociala medier-annonsering kan du inte bara bygga upp en stabil kundbas utan också maximera försäljningspotentialen. Denna guide är din nyckel till att bemästra konsten att använda sociala annonser på ett effektivt sätt, fylld med insikter och tekniker för att locka, engagera och konvertera din målgrupp till lojala kunder.
7 snabba med Simon, webbutvecklare
Möt Simon, jönköpingsbon som blev dalmas, som blev jönköpingsbo, som blev dalmas, som blev jönköpingsbo…igen. Simon har en förkärlek till snowboarding, sport och framför allt hockey och Leksand. Sist – men inte oviktigast är att han är en fena på webbutveckling och en högt uppskattad kollega bland både kunder och medarbetare.
3min
Låt oss skapa magi tillsammans
Skicka ett meddelande så hör vi av oss så snart vi kan.