Toxic bygger ny webb åt Stiftelsen Lantbruksforskning
Nyhet
1 min
Den digitala byrån och Umbraco Gold-partnern Toxic får i uppdrag att bygga ny webb åt Stiftelsen Lantbruksforskning. Den nuvarande webben är föråldrad och saknar önskad funktionalitet – något som Toxic ska råda bot på.
– Det är extra roligt att inleda partnerskap som träffar mitt i prick och det här är precis en sådan match. Vi har flera lyckade erfarenheter från tidigare projekt inom samma kundsegment och tycker därför att det är extra roligt att kunna fortsätta bidra med vår expertis inom webbutveckling och samtidigt vara med och stötta en hållbar utveckling av det svenska lantbruket, säger Johan Ottosson, Försäljningschef på Toxic.
Webben byggs i Umbraco med fokus på tillgänglighetsanpassning, UX-design och användarupplevelse anpassad efter kundens målgrupper.
– Vi är glada för vårt nya samarbete med Toxic och har stora förväntningar på den nya webbplatsen vi ska ta fram tillsammans med dem de närmaste månaderna. Det vi har sett att Toxic har levererat tidigare gör att vi ser fram emot en modern och smidig webbplats som våra målgrupper ska ha största möjliga användning av, säger Mathilda Hollertz, vd på Stiftelsen Lantbruksforskning.
Läs mer om tillgänglighetsanpassning här.
Vill du komma i kontakt med oss?
Klicka här
Läs mer
Vad är skillnaden mellan headless- och monolitiska e-handelsplattformar?
Headless plattformar och monolitiska plattformar representerar två olika tillvägagångssätt inom e-handel och de skiljer sig avsevärt åt när det gäller arkitektur och funktionalitet. Nedan följer en utförlig text som belyser skillnaderna mellan dessa två typer av plattformar inom e-handel.
Leadsgenerering via Social Ads: En steg för steg- guide
Genom att utnyttja kraften i sociala medier-annonsering kan du inte bara bygga upp en stabil kundbas utan också maximera försäljningspotentialen. Denna guide är din nyckel till att bemästra konsten att använda sociala annonser på ett effektivt sätt, fylld med insikter och tekniker för att locka, engagera och konvertera din målgrupp till lojala kunder.
7 snabba med Simon, webbutvecklare
Möt Simon, jönköpingsbon som blev dalmas, som blev jönköpingsbo, som blev dalmas, som blev jönköpingsbo…igen. Simon har en förkärlek till snowboarding, sport och framför allt hockey och Leksand. Sist – men inte oviktigast är att han är en fena på webbutveckling och en högt uppskattad kollega bland både kunder och medarbetare.
3min
Låt oss skapa magi tillsammans
Skicka ett meddelande så hör vi av oss så snart vi kan.