Toxic bygger ny webb åt Stiftelsen Lantbruksforskning
Nyhet
1 min
Den digitala byrån och Umbraco Gold-partnern Toxic får i uppdrag att bygga ny webb åt Stiftelsen Lantbruksforskning. Den nuvarande webben är föråldrad och saknar önskad funktionalitet – något som Toxic ska råda bot på.
– Det är extra roligt att inleda partnerskap som träffar mitt i prick och det här är precis en sådan match. Vi har flera lyckade erfarenheter från tidigare projekt inom samma kundsegment och tycker därför att det är extra roligt att kunna fortsätta bidra med vår expertis inom webbutveckling och samtidigt vara med och stötta en hållbar utveckling av det svenska lantbruket, säger Johan Ottosson, Försäljningschef på Toxic.
Webben byggs i Umbraco med fokus på tillgänglighetsanpassning, UX-design och användarupplevelse anpassad efter kundens målgrupper.
– Vi är glada för vårt nya samarbete med Toxic och har stora förväntningar på den nya webbplatsen vi ska ta fram tillsammans med dem de närmaste månaderna. Det vi har sett att Toxic har levererat tidigare gör att vi ser fram emot en modern och smidig webbplats som våra målgrupper ska ha största möjliga användning av, säger Mathilda Hollertz, vd på Stiftelsen Lantbruksforskning.
Läs mer om tillgänglighetsanpassning här.
Vill du komma i kontakt med oss?
Klicka här
Läs mer
7 snabba med Emelie, affärsutvecklare på Toxic
Möt Emelie, affärsutvecklare på Toxic. När hon inte är upptagen med att skapa affärsmöjligheter och bygga relationer med kunder tillbringar hon dagarna med sina tre barn, njuter av lugna stunder i trädgården eller letar efter unika fynd på loppis. På jobbet navigerar hon smidigt mellan möten med kunder och interna diskussioner, alltid redo att skapa skräddarsydda lösningar och utveckla starka, långsiktiga relationer.
3min
Toxic tar nästa steg för ökad kundnöjdhet – stärker organisationen med Customer Success Manager
Den digitala byrån Toxic tillsätter Jessica Holmberg Ludvigsson som Customer Success Manager för att stärka kundupplevelsen och bygga långsiktiga relationer. Jessica kommer ansvara för att skapa en närmare dialog med kunderna och se till att deras feedback blir en central del av företagets utveckling.
2min
Spårbarhet och digitala produktpass – Ekodesignförordningens påverkan på små och medelstora företag
Digitala produktpass (DPP) är på väg att bli en ny standard inom EU, med målet att förbättra hållbarheten hos produkter och öka transparensen i värdekedjan. För små och medelstora företag innebär detta både utmaningar och möjligheter. Här går vi igenom vad digitala produktpass innebär, hur de påverkar företag och hur lösningar som PIM-system kan underlätta omställningen.
2min
Låt oss skapa magi tillsammans
Skicka ett meddelande så hör vi av oss så snart vi kan.