Hoppa till innehållet
Hero Blogg 3

Invids nya webbsida

Toxic har lanserat INVID:s nya webbsida. Blev det lyckat? Ja, det tycker både vi och Thomas på INVID.

Den nya webben

  • Syftet med den nya webben har varit att presentera våra lösningar på ett användarvänligt sätt, utifrån kunders upplevda behov. Hur deras bekymmer kan avhjälpas med moderna lösningar som gör IT enkelt och som verkligen ger mätbara resultat för verksamheten, säger Thomas Bethmarker, marknad- och kommunikationsansvarig på INVID.

För att ta reda på hur vi kan optimera den nya webben och göra den så användarvänlig som möjligt behövde vi först analysera den nuvarande trafiken på INVID:s hemsida. Därefter behövde vi göra en analys och ha workshops tillsammans med INVID. Allt för att kunna göra den nya webben så bra som möjligt.

Utöver att få webben så användarvänlig som möjligt, ville vi också nå ut med INVID:s kunskap på ett tydligt och lättsamt sätt mot marknaden. Samt presentera INVID:s tre kärnvärden på ett tydligt sätt; personliga, engagerade och kompetenta. Vi har även gjort webben lite mer personifierad. Bland annat via en kunskapsbank där INVID även visar upp vad deras konsulter gör bakom kulisserna och på sin fritid.

  • Vi på INVID har upplevt detta webbprojekt som mycket positivt. Vi anser att Toxic är lyhörda, flexibla och proaktiva. De har exempelvis bollat tillkommande idéer med oss under resans gång, något som har varit utvecklade, och som lyft slutproduktionen ytterligare, säger Thomas Bethmarker.

OM INVID

INVID är en proaktiv IT-partner och rådgivare som förenklar och förbättrar. Visionen är att kunna förenkla och ge lösningar som stödjer och utvecklar kundens affärer. INVIDs tre kärnord är personliga, engagerande och kompetenta. Detta går hand i hand med hur vi på Toxic arbetar - digitala lösningar som ska vara enkla och tillgängliga för alla. Samtidigt som vi vill finnas där för våra kunder och hitta nya lösningar på gamla problem.

  • Summa summarum så är vi riktigt nöjda med vårt utvecklande samarbete med Toxic i detta projekt, avslutar Thomas Bethmarker.

 

Toxic Oscar Salomonsson 16

Oscar Salomonsson

Affärsområdesansvarig e-handel

031-376 24 82

Dags för ny webb?

Skicka ett meddelande så återkommer vi så snart vi kan.