Webinar: Growth Marketing
Blogg
1 min
Nu har vi den stora glädjen att bjuda in er till ett webinar där vi dyker ner i ämnet Growth Marketing tillsammans med vår expert Ida Boman. Under 45 minuter delar Ida med sig av insikter som hjälper ert företag att nå era tillväxtmål, ger exempel från riktiga kundcase och presenterar tillvägagångssätt för att lyckas med Growth Marketing. Webinaret avslutas med en frågestund.
Vem är Ida Boman?
Ida Boman har jobbat inom kommunikationsbranschen i 15 år och med digital marknadsföring i 8 år. På Toxic jobbar hon som Growth Manager där hon brinner för att utveckla företag med hjälp av digital marknadsföring. Ida älskar datanalys, att vara kreativ och lösa problem.
Webbinariet har varit. Vill du lära dig mer om Growth Marketing är du välkommen att kontakta Ida Boman eller ladda ner vår guide på samma ämne.
Läs mer
Vad är skillnaden mellan headless- och monolitiska e-handelsplattformar?
Headless plattformar och monolitiska plattformar representerar två olika tillvägagångssätt inom e-handel och de skiljer sig avsevärt åt när det gäller arkitektur och funktionalitet. Nedan följer en utförlig text som belyser skillnaderna mellan dessa två typer av plattformar inom e-handel.
Leadsgenerering via Social Ads: En steg för steg- guide
Genom att utnyttja kraften i sociala medier-annonsering kan du inte bara bygga upp en stabil kundbas utan också maximera försäljningspotentialen. Denna guide är din nyckel till att bemästra konsten att använda sociala annonser på ett effektivt sätt, fylld med insikter och tekniker för att locka, engagera och konvertera din målgrupp till lojala kunder.
7 snabba med Simon, webbutvecklare
Möt Simon, jönköpingsbon som blev dalmas, som blev jönköpingsbo, som blev dalmas, som blev jönköpingsbo…igen. Simon har en förkärlek till snowboarding, sport och framför allt hockey och Leksand. Sist – men inte oviktigast är att han är en fena på webbutveckling och en högt uppskattad kollega bland både kunder och medarbetare.
3min