Toxic fortsätter växa – rekryterar försäljningschef med 15 års erfarenhet inom e-handel
Nyhet
1 min
E-handelsbyrån Toxic har en stadigt uppåtgående tillväxtkurva och förstärker nu organisationen och ledningsgruppen med en försäljningschef för att kunna ta ännu större uppdrag och möta kundernas efterfrågan. Den nyrekryterade Johan Ottosson kommer med erfarenhet från Liseberg och uppdraget att driva Lisebergs e-handels och digitaliseringsresa och nu senast som försäljningschef på modejätten Nelly.com.
- Jag har jobbat på kundsidan under hela min karriär och har därför en förståelse för vad man som kund efterfrågar hos sin byrå. Med perspektiv från kundsidan tar jag med mig viktiga insikter till Toxic, som kommer att hjälpa våra kunder på deras digitaliseringsresa framåt, säger Johan Ottosson.
De senaste åren har vi sett en trend som visar att B2B-bolag börjar förstå vikten av att digitalisera sin affär. Något som förutspåtts länge men som efter pandemin blivit en nödvändighet för bolag som vill ligga i framkant. Med Johan Ottossons långa erfarenhet av att driva IT-infrastrukturprojekt och digitalisera komplexa kunderbjudanden tar Toxic sitt erbjudande till nästa nivå.
Toxic är en digital partner som erbjuder tjänster inom e-handel, webbutveckling och digital marknadsföring för att hjälpa företag att nå digital framgång. Företaget har över 25 års erfarenhet i branschen med huvudkontor i Jönköping.
Se vårt erbjudande.
Vill du ha hjälp med digitala lösningar?
Klicka här
Läs mer
Vad är skillnaden mellan headless- och monolitiska e-handelsplattformar?
Headless plattformar och monolitiska plattformar representerar två olika tillvägagångssätt inom e-handel och de skiljer sig avsevärt åt när det gäller arkitektur och funktionalitet. Nedan följer en utförlig text som belyser skillnaderna mellan dessa två typer av plattformar inom e-handel.
Leadsgenerering via Social Ads: En steg för steg- guide
Genom att utnyttja kraften i sociala medier-annonsering kan du inte bara bygga upp en stabil kundbas utan också maximera försäljningspotentialen. Denna guide är din nyckel till att bemästra konsten att använda sociala annonser på ett effektivt sätt, fylld med insikter och tekniker för att locka, engagera och konvertera din målgrupp till lojala kunder.
7 snabba med Simon, webbutvecklare
Möt Simon, jönköpingsbon som blev dalmas, som blev jönköpingsbo, som blev dalmas, som blev jönköpingsbo…igen. Simon har en förkärlek till snowboarding, sport och framför allt hockey och Leksand. Sist – men inte oviktigast är att han är en fena på webbutveckling och en högt uppskattad kollega bland både kunder och medarbetare.
3min
Låt oss skapa magi tillsammans
Skicka ett meddelande så hör vi av oss