Lyckade lanseringar för Destination Jönköping
Nyhet
1 min
Jönköpings Konsert och Kongress samt Jönköpings Teater har fått nya digitala kostymer. Två av fyra lyckade lanseringar för Destination Jönköping och Jönköpings Kommun är klara. “Ett fantastiskt samarbete”.
I våras stod det klart att Toxic vann upphandlingen från Destination Jönköping och fick därmed förtroendet att bygga fyra nya webbplatser i Sitevision. Sajterna jonkopingkonsertkongress.se och jonkopingsteater.se är nu lanserade och projektet har varit helt igenom positivt från samtliga parter, från start till mål.
– Med ett smidigt samarbete möjliggjorde Toxic att vi kunde utveckla både en snygg och välfungerande webbplats i ett projekt med flera olika parter. Vid kvalitetsmätningen direkt efter lanseringen fick vi väldigt fina siffror vad gäller både tillgänglighet, SEO och innehåll. Vi är nöjda med både arbetsprocessen och resultatet av den nya webbplatsen, säger Camilla Hallgren, digital strateg på Destination Jönköping om samarbetet och utvecklingen av webbplatsen för Jönköping Konsert & Kongress.
Nu fortsätter projektet i form av utveckling av ny sajt för Destination Jönköping och JKPG.com. Lansering är planerad under 2024 och 2025.
Spana in referenscaset för Jönköping Konsert och Kongress.
Spana in referenscaset för Jönköpings Teater.
Läs mer
Smart budgetering för effektiv marknadsföring – så här ska du tänka
För att kunna sätta en bra budget för din marknadsföring krävs en genomtänkt strategi. I detta blogginlägg delar vi med oss av fyra steg som hjälper dig att förstå vart du ska lägga dina pengar för att få ut mesta möjliga av din marknadsföring. Häng med!
Vad är skillnaden mellan headless- och monolitiska e-handelsplattformar?
Headless plattformar och monolitiska plattformar representerar två olika tillvägagångssätt inom e-handel och de skiljer sig avsevärt åt när det gäller arkitektur och funktionalitet. Nedan följer en utförlig text som belyser skillnaderna mellan dessa två typer av plattformar inom e-handel.
Leadsgenerering via Social Ads: En steg för steg- guide
Genom att utnyttja kraften i sociala medier-annonsering kan du inte bara bygga upp en stabil kundbas utan också maximera försäljningspotentialen. Denna guide är din nyckel till att bemästra konsten att använda sociala annonser på ett effektivt sätt, fylld med insikter och tekniker för att locka, engagera och konvertera din målgrupp till lojala kunder.