K.W. Bruun Automotive väljer Umbraco-byrån Toxic till ny webbleverantör
Nyhet
1 min
Toxic har fått i uppdrag att bygga över 100 återförsäljarsidor för Opel-försäljare i Sverige, med fokus på användarvänlighet och en hanterbar struktur.
K.W. Bruun Automotive är importör och generalagent i Sverige för Peugeot, Citroën, Opel och DS Automobiles. I Sverige har Peugeot, Citroën och Opel ett brett nätverk av självständiga återförsäljare och verkstäder som servar alla person- och transportbilar som rullar på de svenska vägarna. Nu får den digitala byrån Toxic i uppdrag att bygga återförsäljarsidor åt alla Opel-försäljare i Sverige. Det rör sig om ett 100-tal sidor och samtliga byggs i Umbraco 10. Fokus i utvecklingen ligger på användarvänlighet och struktur som kan hanteras av en mängd olika redaktörer.
- Bland mängder av leverantörer fastnade vi för Toxic snabba och professionella sätt att ta sig an vår utmaning. Vi ser fram emot vårt samarbete med Toxic och vårt gemensamma arbete för att förbättra våra återförsäljares sidor och skapa bästa möjliga upplevelse för våra besökare, säger Karolin Martinsson, Digital Project Manager på K.W. Bruun Automotive.
Läs mer om Umbraco här.
Vill du komma i kontakt med oss?
Klicka här
Läs mer
Vad är skillnaden mellan headless- och monolitiska e-handelsplattformar?
Headless plattformar och monolitiska plattformar representerar två olika tillvägagångssätt inom e-handel och de skiljer sig avsevärt åt när det gäller arkitektur och funktionalitet. Nedan följer en utförlig text som belyser skillnaderna mellan dessa två typer av plattformar inom e-handel.
Leadsgenerering via Social Ads: En steg för steg- guide
Genom att utnyttja kraften i sociala medier-annonsering kan du inte bara bygga upp en stabil kundbas utan också maximera försäljningspotentialen. Denna guide är din nyckel till att bemästra konsten att använda sociala annonser på ett effektivt sätt, fylld med insikter och tekniker för att locka, engagera och konvertera din målgrupp till lojala kunder.
7 snabba med Simon, webbutvecklare
Möt Simon, jönköpingsbon som blev dalmas, som blev jönköpingsbo, som blev dalmas, som blev jönköpingsbo…igen. Simon har en förkärlek till snowboarding, sport och framför allt hockey och Leksand. Sist – men inte oviktigast är att han är en fena på webbutveckling och en högt uppskattad kollega bland både kunder och medarbetare.
3min
Låt oss skapa magi tillsammans
Skicka ett meddelande så hör vi av oss