K.W. Bruun Automotive väljer Umbraco-byrån Toxic till ny webbleverantör
Nyhet
1 min
Toxic har fått i uppdrag att bygga över 100 återförsäljarsidor för Opel-försäljare i Sverige, med fokus på användarvänlighet och en hanterbar struktur.
K.W. Bruun Automotive är importör och generalagent i Sverige för Peugeot, Citroën, Opel och DS Automobiles. I Sverige har Peugeot, Citroën och Opel ett brett nätverk av självständiga återförsäljare och verkstäder som servar alla person- och transportbilar som rullar på de svenska vägarna. Nu får den digitala byrån Toxic i uppdrag att bygga återförsäljarsidor åt alla Opel-försäljare i Sverige. Det rör sig om ett 100-tal sidor och samtliga byggs i Umbraco 10. Fokus i utvecklingen ligger på användarvänlighet och struktur som kan hanteras av en mängd olika redaktörer.
- Bland mängder av leverantörer fastnade vi för Toxic snabba och professionella sätt att ta sig an vår utmaning. Vi ser fram emot vårt samarbete med Toxic och vårt gemensamma arbete för att förbättra våra återförsäljares sidor och skapa bästa möjliga upplevelse för våra besökare, säger Karolin Martinsson, Digital Project Manager på K.W. Bruun Automotive.
Läs mer om Umbraco här.
Vill du komma i kontakt med oss?
Klicka här
Läs mer
7 snabba med Emelie, affärsutvecklare på Toxic
Möt Emelie, affärsutvecklare på Toxic. När hon inte är upptagen med att skapa affärsmöjligheter och bygga relationer med kunder tillbringar hon dagarna med sina tre barn, njuter av lugna stunder i trädgården eller letar efter unika fynd på loppis. På jobbet navigerar hon smidigt mellan möten med kunder och interna diskussioner, alltid redo att skapa skräddarsydda lösningar och utveckla starka, långsiktiga relationer.
3min
Toxic tar nästa steg för ökad kundnöjdhet – stärker organisationen med Customer Success Manager
Den digitala byrån Toxic tillsätter Jessica Holmberg Ludvigsson som Customer Success Manager för att stärka kundupplevelsen och bygga långsiktiga relationer. Jessica kommer ansvara för att skapa en närmare dialog med kunderna och se till att deras feedback blir en central del av företagets utveckling.
2min
Spårbarhet och digitala produktpass – Ekodesignförordningens påverkan på små och medelstora företag
Digitala produktpass (DPP) är på väg att bli en ny standard inom EU, med målet att förbättra hållbarheten hos produkter och öka transparensen i värdekedjan. För små och medelstora företag innebär detta både utmaningar och möjligheter. Här går vi igenom vad digitala produktpass innebär, hur de påverkar företag och hur lösningar som PIM-system kan underlätta omställningen.
2min
Låt oss skapa magi tillsammans
Skicka ett meddelande så hör vi av oss