Din guide till ett lyckat webbprojekt
Guide
1 min
Webb, sajt, hemsida – kärt barn har många namn. Men vad innebär det egentligen att bygga en ny webb och vad behöver ni tänka på innan ett webbprojekt drar i gång? Det reder vi ut här; i den stora förberedelse- guiden för webbprojekt.
Om du står och funderar på i vilken ände du ska börja nysta i inför det stora webbprojektet kan du sluta fundera och i stället ladda ner den här guiden. I den finns svaren på dina frågor om hur du förbereder dig på bästa sätt.
Innehåll
-
Lilla ordlistan för webben
-
Checklista för ett nytt webbprojekt
-
Anledningar till att bygga ny webb
-
Val av partner
-
Val av plattform
-
Förstudie, kravspec och MVP
-
Tid och budget
-
Vad krävs av dig som beställare
-
-
Nu börjar det roliga
-
Avslut
Gör dig själv en tjänst och ta del av denna 18 sidor långa guide innan du drar igång ert webbprojekt.
Hämta guide
Läs mer
Smart budgetering för effektiv marknadsföring – så här ska du tänka
För att kunna sätta en bra budget för din marknadsföring krävs en genomtänkt strategi. I detta blogginlägg delar vi med oss av fyra steg som hjälper dig att förstå vart du ska lägga dina pengar för att få ut mesta möjliga av din marknadsföring. Häng med!
Vad är skillnaden mellan headless- och monolitiska e-handelsplattformar?
Headless plattformar och monolitiska plattformar representerar två olika tillvägagångssätt inom e-handel och de skiljer sig avsevärt åt när det gäller arkitektur och funktionalitet. Nedan följer en utförlig text som belyser skillnaderna mellan dessa två typer av plattformar inom e-handel.
Leadsgenerering via Social Ads: En steg för steg- guide
Genom att utnyttja kraften i sociala medier-annonsering kan du inte bara bygga upp en stabil kundbas utan också maximera försäljningspotentialen. Denna guide är din nyckel till att bemästra konsten att använda sociala annonser på ett effektivt sätt, fylld med insikter och tekniker för att locka, engagera och konvertera din målgrupp till lojala kunder.