Hoppa till innehållet
Kwbruun Peugeot

90 sajter i samma Umbraco-lösning för K.W. Bruun

K.W. Bruun som är generalagent för Opel var i behov av att utveckla en digital lösning som möjliggör administrering av 90 sajter i samma lösning. Resultatet blev en tekniskt komplex uppsättning i Umbraco som erbjuder flexibilitet för respektive återförsäljare och effektivisering för samtliga redaktörer.

– Bland mängder av leverantörer fastnade vi för Toxic snabba och professionella sätt att ta sig an vår utmaning. Vi ser fram emot vårt fortsätta samarbete med Toxic och vårt gemensamma arbete för att förbättra våra återförsäljares sidor och skapa bästa möjliga upplevelse för våra besökare, säger Karolin Martinsson, Digital Project Manager på K.W. Bruun Automotive.

Toxic har inom projektet tagit fram ny UX/UI-design, utveckling av den digitala lösningen samt ett antal integrationer, bland annat till Blockets API. Mer om kundens utmaning, vår lösning och resultatet finns att läsa i det här referenscaset.