Ett PIM-system från inRiver ger dig kontroll över din produktinformation.
Med över 150 kunder som Åhléns, Byggmax, Siba och Rusta har Malmöbaserade inRiver snabbt blivit den marknadsledande PIM-lösningen inte bara svenska företag utan har flera kunder runt om i Norden, alla med samma mål - att hitta en plattform som supportar produkthantering. Med en gidigen kundbas kommer flera fördelar, framförallt finns möjligheterna att hela tiden driva utvecklingen av plattformen framåt så att den alltid svarar på kundernas kommande behov.
Underlättar er produkthantering
Om ditt företag idag hanterar produktinformation separat i flera enskilda kanaler kan betydande effektiviseringar göras med inRiver. I takt med att fler kanaler uppstår där ditt företag behöver nå ut med produktinformation ökar också behovet av att ha denna centraliserad eftersom risken ökar för diskrepans mellan de olika kanalerna eller att fel anpassningar läggs ut.
Med inRiver kan du skapa, hantera och publicera dina produkter i flera kanaler och på alla de marknader du vill. Det är enkelt att använda med sin visuella tydlighet, funktionalitet och smarta kategoriseringsmöjligheter.
Fördelar med inRiver PIM
- Omnichannel, du arbetar lätt med att publicera din information i flera kanaler
- Enkla integrationer till andra system
- Kontroll av din produkthantering och smidigt ett arbetssätt
- Personifierad hantering av hur ni visar era produkter för att vara konkurrenskraftiga
- Visuellt gränssnitt som är överskådligt och enkelt att arbeta med
Kontakta oss
Vi på Toxic kan hjälpa dig att planera och genomföra implementeringen av inRiver med de system där produktinformation används, exempelvis e-handelsplattformar som EPiServer Commerce eller affärssystem. Var du än befinner dig gällande inRiver kan vi bistå med rådgivning inför och efter projektets genomförande.