Nytt Umbraco-case till experterna på Toxic
Nyhet
1 min
Det är med stor glädje vi meddelar att vi inlett ett nytt samarbete med Didner & Gerge. Fondbolaget är i behov av en ny webb som är modern, användarvänlig och tillgänglighetsanpassad. Toxic antog uppdraget och är i full gång att utveckla en ny webb i Umbraco.
Om Didner & Gerge
Didner & Gerge är ett ledande fristående fondbolag, grundat i Uppsala 1994. Bolaget arbetar med att placera fonder och överträffa den bredare aktiemarknaden över tid med fokus på företagsberättelsen och förväntad utveckling av bolagets verksamhet, lönsamhet, marginaler, kassaflöde, ekonomiska ställning och framtida värdering i ett längre perspektiv.
– Det känns tryggt att samarbeta med Toxic. Deras kompetens inom Umbraco är precis vad vi behöver för att få en lösning som uppfyller våra kunders behov och de har en ”can do”-inställning som gör det roligt att samarbeta med dom, säger Anna Marcus, Kommunikationschef på Didner & Gerge.
Om uppdraget
Kundens nuvarande webb har några år på nacken och motsvarar inte kundens krav på vad en modern webbplats ska innefatta. Därför fick Toxic i uppdrag att utveckla en ny webb i Umbraco med fokus på UI/UX-design, tillgänglighet och kundresan. Förutom en ny webbplats utvecklas även “Mina sidor” där Didner & Gerges kunder kan logga in för att se aktuellt fondinnehav samt köpa och sälja fondandelar.
– Det här har varit ett fantastiskt samarbete redan från start. Nu ser vi fram emot att snart lansera en ny webb och se vilket värde den nya plattformen genererar för Didner & Gerge och deras kunder, säger Mattias Lyck, Affärsutvecklare på Toxic.
Läs mer om Umbraco här.
Läs mer
7 snabba med Emelie, affärsutvecklare på Toxic
Möt Emelie, affärsutvecklare på Toxic. När hon inte är upptagen med att skapa affärsmöjligheter och bygga relationer med kunder tillbringar hon dagarna med sina tre barn, njuter av lugna stunder i trädgården eller letar efter unika fynd på loppis. På jobbet navigerar hon smidigt mellan möten med kunder och interna diskussioner, alltid redo att skapa skräddarsydda lösningar och utveckla starka, långsiktiga relationer.
3min
Toxic tar nästa steg för ökad kundnöjdhet – stärker organisationen med Customer Success Manager
Den digitala byrån Toxic tillsätter Jessica Holmberg Ludvigsson som Customer Success Manager för att stärka kundupplevelsen och bygga långsiktiga relationer. Jessica kommer ansvara för att skapa en närmare dialog med kunderna och se till att deras feedback blir en central del av företagets utveckling.
2min
Spårbarhet och digitala produktpass – Ekodesignförordningens påverkan på små och medelstora företag
Digitala produktpass (DPP) är på väg att bli en ny standard inom EU, med målet att förbättra hållbarheten hos produkter och öka transparensen i värdekedjan. För små och medelstora företag innebär detta både utmaningar och möjligheter. Här går vi igenom vad digitala produktpass innebär, hur de påverkar företag och hur lösningar som PIM-system kan underlätta omställningen.
2min