Toxic stärker e-handelsaffären i Göteborg – rekryterar erfarna Litium-utvecklare
Nyhet
1 min
I början av juni meddelade digitalbyrån Toxic att de etablerar sig i Göteborg. Nu står det klart att ett team med erfarna Litium-utvecklare blir grundbultarna i den nya storstadssatsningen.
– I och med rekryteringen av flera nya medarbetare som har lång erfarenhet av Litium stärker vi vår e-handelsaffär ytterligare. Att vi även har ett sammansvetsat team på plats redan från start gör att vi kan starta upp verksamheten från dag ett, säger Johan Ottosson, Försäljningschef på Toxic Interactive Solutions.
Toxic har ett brett erbjudande inom digitala affärer där de utvecklar e-handel- och webblösningar och stärker företags digitala närvaro. Bolaget har 25 års erfarenhet i branschen och har under sina år hjälpt många företag med sin digitala transformation. Nu växlar bolaget upp sin e-handelsaffär och satsar på att etablera långsiktiga partnerskap med framåtlutade e-handlare i Göteborg med omnejd.
– Den här etableringen i Göteborg blir startskottet för en stark e-handelssatsning och tryggad e-handelsleverans för hela Västra Sverige, avslutar Johan Ottosson, Försäljningschef på Toxic Interactive Solutions.
Läs mer om nyetableringen här.
Läs mer om e-handelsplattformen Litium här.
Vill du komma i kontakt med oss?
Klicka här
Läs mer
7 Snabba med Daniel, Tech Lead & Webbutvecklare
Daniel har stenkoll på allt som gäller Umbraco och är en nyckelspelare i webbteamen på Toxic. Utöver att vara en vass webbutvecklare är han även en hängiven sportentusiast med intresse för allt från baseboll till fotboll. Möt Daniel, en av Toxics främsta Umbraco-experter.
Smart budgetering för effektiv marknadsföring – så här ska du tänka
För att kunna sätta en bra budget för din marknadsföring krävs en genomtänkt strategi. I detta blogginlägg delar vi med oss av fyra steg som hjälper dig att förstå vart du ska lägga dina pengar för att få ut mesta möjliga av din marknadsföring. Häng med!
Vad är skillnaden mellan headless- och monolitiska e-handelsplattformar?
Headless plattformar och monolitiska plattformar representerar två olika tillvägagångssätt inom e-handel och de skiljer sig avsevärt åt när det gäller arkitektur och funktionalitet. Nedan följer en utförlig text som belyser skillnaderna mellan dessa två typer av plattformar inom e-handel.
Låt oss skapa magi tillsammans
Skicka ett meddelande så hör vi av oss så snart vi kan.