Toxic inleder samarbete med Stiftelsen Åhaga

Toxic Interactive Solutions AB skapar värde i Borås. Vi har tillsammans med Åhaga tagit fram ett nytt sätt att kommunicera via webben.

Skrevs den 15 mars 2016

Toxic tar sitt första uppdrag i Borås och har tillsammans med Stiftelsen Åhaga tagit fram deras nya responsiva webb. Vi har jobbat med deras digitala kommunikation med tydlighet som fokus. Lansering gjordes i början av mars månad och vi använder Umbraco som CMS. Vi har också rekommenderat Podio som socialt intranät och stöttat in införandet av detsamma. Vi ser detta som ett viktigt strategiskt samarbete i vår fortsatta expansion i Borås.

Åhagastiftelsen, vars främsta uppgift är att driva verksamheten så att medel skapas för att främja och stödja kulturlivet i Borås och Sjuhärad. Åhagastiftelsen är en ideell stiftelse utan vinstintressen. Verksamheten består idag av 5 affärsområden. Mässa, konsert, Show, Event. Åhaga driver sedan 2009 all restaurangverksamhet i egen regi.