Toxic inleder samarbete med Stiftelsen Åhaga

Toxic Interactive Solutions AB skapar värde i Borås. Vi har tillsammans med Åhaga tagit fram ett nytt sätt att kommunicera via webben.

Skrevs den 15 mars 2016

Toxic tar sitt första uppdrag i Borås och har tillsammans med Stiftelsen Åhaga tagit fram deras nya responsiva webb. Vi har jobbat med deras digitala kommunikation med tydlighet som fokus. Lansering gjordes i början av mars månad och vi använder Umbraco som CMS. Vi har också rekommenderat Podio som socialt intranät och stöttat in införandet av detsamma. Vi ser detta som ett viktigt strategiskt samarbete i vår fortsatta expansion i Borås.

Åhagastiftelsen, vars främsta uppgift är att driva verksamheten så att medel skapas för att främja och stödja kulturlivet i Borås och Sjuhärad. Åhagastiftelsen är en ideell stiftelse utan vinstintressen. Verksamheten består idag av 5 affärsområden. Mässa, konsert, Show, Event. Åhaga driver sedan 2009 all restaurangverksamhet i egen regi.

Vägen till en stark digital närvaro

Vet du inte var du ska börja? Det vet vi. Ring oss eller kom och hälsa på, vi har gott (om) kaffe!

Klicka här

Tack för att du tog första steget!
Vi tar nästa steg och hör av oss till dig.

Det är här ditt nya projekt börjar.

Ge oss lite kött på benen kring vilken typ av projekt det gäller så hör vi av oss inom kort.

Webb

E-Handel

SEO

Varumärkesstrategi

Foto & Film

Webbanalys

PIM-system

Grafisk identitet

Intranät

Sociala Medier

Mobil & Webbapp

Google Ads

Beskrivning av projekt

Dina uppgifter




Oj, nått gick fel! Kolla så alla fält blev korrekt eller kontakta oss via kontaktsidan.