Lokalt och närhet var fokus på JRABs nya webbplats.

I Jönköpings län ser man deras röda lastbilar lite titt som tätt. Toxic har fått äran att utveckla JRABS nya digitala närvaro.

Skrevs den 22 november 2017

Uppdraget

Kommer man ifrån Jönköpings Län vet man vilket företag Jönköpings Renhållning AB, eller kort JRAB, är, man ser nämligen deras röda lastbilar lite varstans. I våras kom JRAB till Toxic med viljan att uppdatera deras digitala närvaro och skapa en ny profil som speglar deras värderingar med en modern design. JRAB är företaget som jobbar nära sina kunder, profilerar sig som en lokal aktör och ett företag som värnar om miljön. 

Toxic fick under detta projekt uppdraget att ta fram en ny design, här har vi jobbat med enkelhet och luftighet i fokus. JRAB har fått en informativ, men samtidigt inspirerande webbplats som låter besökaren få en känsla av lokal närhet. JRAB ville även utbilda besökaren, i sin strävan att värna om miljön, därav byggde vi upp Sorteringsguiden, som låter dig som besökare få reda på var man kan återvinna vilket avfall. 

Vi önskar JRAB all lycka till med sin nya webbplats och finns med som en långsiktig samarbetspartner i framtida projekt och utmaningar. Ta gärna en titt på JRABs nya sida - www.jrab.se

Vill du också bygga en digital produkt? Hör av dig till mig så hjälper jag dig ta nästa steg, oscar.m@toxic.se

 

 

Vägen till en stark digital närvaro

Vet du inte var du ska börja? Det vet vi. Ring oss eller kom och hälsa på, vi har gott (om) kaffe!

Klicka här

Tack för att du tog första steget!
Vi tar nästa steg och hör av oss till dig.

Det är här ditt nya projekt börjar.

Ge oss lite kött på benen kring vilken typ av projekt det gäller så hör vi av oss inom kort.

Webb

E-Handel

SEO

Varumärkesstrategi

Foto & Film

Webbanalys

PIM-system

Grafisk identitet

Intranät

Sociala Medier

Mobil & Webbapp

Google Ads

Beskrivning av projekt

Dina uppgifter




Oj, nått gick fel! Kolla så alla fält blev korrekt eller kontakta oss via kontaktsidan.