Toxic + Noblessa = Sant

Skrevs den 30 augusti 2016

Noblessa tar helt nytt grepp kring sin digitala och totala information med modellen see, think, do, care som grund.

Noblessa tar ett helt nytt grepp kring deras marknadsföring. Vår del i är det digitala och vi har tagit fram en ny webbdesign och responsiv webb. Vi har gått igenom strukturen och jobbat med mobilen i fokus. Vi jobbar även med att driva trafik både genom SEO/SEM och leda kunder från inspiration, expertis och guidning till kontakt och konvertering.

 

Noblessa har ett eget recept för att skapa kundanpassade kök som innehåller det lilla extra: tysk ingenjörs­kunskap mixad med innovativ internationell design. I över 70 år har vi utvecklat och förfinat varje detalj och lyft kvalitetskraven till nya höjder. Vi ritar och tillverkar unika kök för alla smaker, livsstilar och utrymmen. Med form, funktion och pris i bästa tänkbara harmoni.

Daniel Eriksson
Daniel Eriksson Affärsutvecklare 072-566 15 00 daniel@toxic.se